سل هوم

دیوارپوش های سل هوم

دیوار پوش از محصولات بسیار کاربردی در منازل می باشد. یکی از رایج ترین ها دیوارپوش های پی وی سی است.

تاریخچه

در گذشته این دیوارپوش ها به نام پرسیانا معروف بود که البته کاملا پلاستیکی بود و بیشتر مواقه در ارتفاع ۱۲۰ سانت زده میشد در پایین دیوارهای راهرو ویا منازل در اصل محافظت از سطح پایین دیوارها رو بر عهده داشت و در بعضی مواقع برای جاهای نمور استفاده میشد تا زیر کار دیده نشود اما امروزه با وجود دیوارپوشهای جدید و تنوع بسیار زیاد انها باعث شده کاربری متفاوت تری رو شاهد باشیم.

این دیوارپوش ها مصارف گوناگونی رو دارا است امروزه در دیوارهای ادارات و منازل در راهروها در بانکها و به طور کلی دیوار اداران و مغازه ها و حتی دی دکوراسیون منازل قابل استفاده است.

این دیوار پوشها در قالب گلدار هم ایجاد شده که میتواند جای بعضی از محصولات دیوار پوش را هم بگیرد اندازه دیوار پوش pvcدر ابعاد ۲۰ سانت یا ۲۵سانت در طول ۶۰۰سانت تولید میشود که در اصل به صورت شاخه به فروش میرسد و متعلقاتی ماننو لبه و یا لبه تاشو و میت را هم به همراه دارد طریقه نصب برای اجرای کار وجود یک کاتر کافیست و البته داشتن دستگاه میخ کوب به جهت نصب الزامیست مگر اینکه در ستوح بتونی یا روی سنگ نصب شود که در این صورت با چسب اکواریوم و یک دو سه قابل اجراست.

مجموعه سل هوم با داشتن کادر مجرب در حوزه نصب و اجرا بر آن است که بهترین محصولات رو به مشتریان خود همراه با خدمات اجرا در اختیارشان قرار دهد

پیشنهاد به دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *