سل هوم
کاغذ دیواری

پذیرایی خونه رو با این نکات طلایی کاغذ دیواری کن

برای شما هم این سوال پیش اومده که پذیرایی خونه رو چجوری باید کاغذ دیـواری کنیم؟ پس با این مقاله از سل هوم همراه باشید.

اگر شما فردی با روحیه تنوع طلبانه هستید طرح‌های خاص و شلوغ را انتخاب نکنید به سراغ طرح‌های ساده تر که از مد نمی‌افتد بروید.

انتخاب ترکیبی از کاغذ دیواری‌های ساده و طرح‌دار

شما می‌توانید بخش‌هایی از خانه عموماً پشت میز تلویزیون و یا کنج‌ها را طرحدار انتخاب کرده و برای دیوارهای اصلی از طرحهای ساده استفاده کنید. کاغذ دیواری پذیرایی با خطوط شکسته یا نقوش تیز و هندسی انرژی هیجان و پویایی فضا را بیشتر می‌کند برای اینکه دکوراسیون پذیرایی شما دارای فضای آرام باشد طرح کاغذ دیواری باید کوچک و کمرنگ باشد و رنگ ملایم آن فضا را آرامش ببخشد، طرح‌های افقی در کاغذ دیواری باعث می‌شود با خطای دید در پهن شدن دیوار فضا وسیع‌تر و بزرگتر به نظر برسد سقف در این حالت کوتاه‌تر دیده می‌شود.

پذیرایی

استفاده از رنگ‌های گرم در کاغذ دیواری پذیرایـی باعث می‌شود فضای ایجاد شده صمیمی‌تر و دلنشینی بیشتری داشته داشته باشد و در مهمانی افراد رابطه بهتری با هم داشته باشند. رنگ‌های مانند سبز و آبی باعث حس تازگی و خنکی در دکوراسیون پذیرایی می‌شود در فضاهای کوچک از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا گرفتگی و تنگ شدن پذیرایی به وجود نیاید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام انتخاب طرح کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید هماهنگی کاغذ دیواری پذیرایـی با کفپوش است اگر کفپوش پذیرایی شما ساده است بهتر است از کاغذ دیواری‌ها با طرح گلدار و شلوغ استفاده کنید اگر کفپوش پذیرایی شما طرح‌دار و شلوغ است انتخاب کاغذ دیواری‌ها با طرح‌های ساده برای منزل شما می‌تواند بهترین ایده باشد.

پیشنهاد به دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *