سل هوم
کاغذ دیواری

کاغذ دیواری و موارد استفاده آن

کاغذ دیواری انواع و اشکال مختلفی دارد که بسته به سلیقه های گوناگون، تنوع در طرح های آن نیز روز به روز گسترش می یابد. در گذشته قبل از به وجود امدن کاغذ دیواری بهترین گزینه برای زیبایی داخل منازل رنگ در انواع مختلف بوده است اما با به وجود آمدن تنوع و خواست عموم برای تزیینات و زیبا سازی منازل بهترین گزینه کاغذ دیواری بود که باعث زیبایی و تنوع در دکوراسیون منازل شد لذا کاغذ دیواری جایگاه خود را در بازار دکوراسیون پیدا کرد که امروزه در انواع متفاوت و با جنس متفاوت ساخته میشود در ابتدا کاغذهای دیواری ضد آب نبودند اما با پیشرفت تکنولوژی نانو و pvc کاغذها نیز قابل شستشو شد و این جذابیت در رنگ و جنس باعث جذب مشتریان بیشتر و علاقه مندی آنها شد.

کاغذ دیواری در ابعاد مختلف ساخته میشود رایج ترین انها ۵۳ سانت در طول ۱۰ متر است اما کاغذهای دیگری در عرض ۷۰ سانت یا ۱۰۶ سانت در طول ۱۰ و ۱۵ متر هم ساخته شده است و همین موضوع باعث داغ شدن این بازار شده است.

در مقایسه بین نقاشی ساختمان با کاغذ دیواری برد با کاغذ دیواری است. از برتری های آن بر رنگ، می توان به سرعت اجرای بالا و نیز مقاوم تر بودن در برابر ترکها و ضربات و تنوع رنگ و طرح اشاره کرد.

مجموعه سل هوم (خانه خورشید) می کوشد تا بهترین کالاها را از نظر جنس و تنوع، برای شما عزیزان با قیمت های مناسب تهیه و عرضه کند.

شما می توانید با ورود به اینجا مجموعه بی نظیر و متنوع از کاغذ دیواری های سل هوم را مشاهده کنید.

پیشنهاد به دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *