سل هوم

دیوارهای پوششی کناف

دیوارهای پوششی کناف را به منظورهای زیر در ساختمان استفاده می‌کنند:

بازسازی سریع و کارآمد دیوارهای بنایی قدیمی

پوشش دیوارهای بنایی جدید (نازک کاری)

بهسازی حرارتی و صوتی ساختمان‌ها

انواع دیوارهای پوششی کناف عبارتند از دیوار پوششی کناف بدون سازه دیوار پوششی کناف با سازه

مزایای استفاده از سقف‌های کاذب کناف

نصب سریع و آسان سقف کاذب کناف

دسترسی آسان به فضای تاسیساتی پشت سقف کاذب کناف

تعمیر و نگهداری آسان سقف کاذب کناف

مزیت‌های کناف چیست؟

متریال اصلی کناف گچ است به همین دلیل از انعطاف پذیری بالای برخوردار شده است. شما هر طرح دلخواهی که برای سقف دیوار و سایر بخش‌های یک محیط از جمله دیوار پشت تلویزیون، اپن آشپزخانه، زیر راه پله و … در نظر داشته باشید به راحتی با کناف می‌توانید آن را خلق کنید.

از دیگر مزیت‌های کناف می‌توان به سرعت بالای اجرای آن اشاره کرد. برای نصب کناف دیگر نیازی به گچ‌کاری ،گچبری و جوشکاری و متخصصان مربوطه نیست. از سوی دیگر وزن کم ورق‌ها باعث بالا رفتن سرعت اجرای کار ،کاهش هزینه‌های حمل و نقل، افزایش سطح بهره‌وری نیروهای انسانی، بالا رفتن سطح ایمنی در برابر زلزله شده است.

از دیگر مزیت‌های کناف می‌توان به قابلیت ترکیب شدن با روکش و متریال‌های دیگر برای ایجاد خاصیت ضد رطوبت ضد حریق و آکوستیک اشاره کرد به طور مثال اگر قصد دارید سقف استخر، سرویس بهداشتی ،حمام را تزیین کنید می‌توانید به سراغ کناف ضد رطوبت بروید. همچنین برای محیط آموزشی سالن مطالعه آموزشگاه موسیقی از کناف آکوستیک بهره ببرید. از دیگر مزایای ورق‌های کناف می‌توان قابلیت تعمیر و تعویض قابلیت بازیافت مواد و مصالح بیش از ۷۵ درصد کاهش نخاله‌های ساختمانی نسبت به سایر کارهای دکوراتیو مانند رابیتس ،قابلیت دسترسی به تاسیسات پشت کناف به دلیل وجود فضای مابین دیوارها و سقف‌ها قابلیت رنگ پذیری ترکیب نور و رنگ و اجرای یک نوع پردازی شیک اشاره کرد در مقابل عدم مقاومت در برابر ضربه نگهداری و پخش گرد و خاک را می‌توان جز معایب آن دانست.

با مقاله های مفید سل هوم همراه باشید.

پیشنهاد به دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *